طراحی سایت فروشگاهی و ویژگیهای آن
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

طراحی سایت فروشگاهی و ویژگیهای آن

طراحی سایت فروشگاهی و ویژگیهای آن

این روزها به خاطر شرایط کنونی جامعه و وجود بیماری کووید 19 بسیاری از کسب و کارها به سمت کسب و کار اینترنتی پیش رفته است و همه تلاش می کنند که در این بازار جایی داشته باشند.

همچنین امروزه دیگر نیازی نیست که مخاطبین را قانع کنید که در این محیط قدم نهند، چرا که همه به قدری به این حقیقت پی برده اند و می دانند که تنها با بازار سنتی امکان پیشرفت و حتی کسب درآمد عادی امکان پذیر نیست. از سوی دیگر مخاطبین فروشگاههای اینترنتی نیز به مزایای خرید اینترنتی پی برده و نسبت به گذشته اعتماد و اطمینان بیشتری می کنند.

دیجیتال مارکتینگ سها سعی دارد برای شما در این مقاله به صورت کامل درباره طراحی سایت فروشگاهی و ویژگیهای آن صحبت کند. با ما همراه باشید.

نکاتی که قبل از  طراحی سایت فروشگاهی باید دانست

اگر در اینترنت سرچ کنید و یا از دوستان و آشنایان خود بخواهید شرکتی را برای طراحی سایت فروشگاهی به شما معرفی کنند مطمئنا با لیستی از شرکت ها و افراد فعال در این زمینه آشنا خواهید شد و در قدم بعدی شما با قیمتهای مختلف و خدمات متفاوتی که ارائه می دهند روبه رو می شوید.

و همین موضوع ممکن است شما را بی اعتماد و سردرگم کند. بسیاری از افراد با این سردرگمی قید ساخت سایت را میزنند و شاید بسیاری از شما با ترس به انتخاب شرکت و شخص بپردازید ما قصد داریم نکات ریز و طلایی را برای شما بگوییم تا بهتر و آسوده تر انتخاب کنید.

قبل از هر چیز نیاز و خواسته خود را مشخص کنید

اینکه شرکتها و افراد چه خدماتی را ارائه می دهند، شاید در ابتدای کار مهم نباشد؛ منظور اینجاست که شاید ما برای شما لیستی بالا بلند از عبارات و اصطلاحات تخصصی در حیطه کاری خود فراهم کنیم ولی در عمل هیچکدام آنها برای شما لازم نباشد. پس بهتر است بدانید چه چیزی لازمه کار شماست و از شرکت خدمات دهنده بخواهید با توجه به خواسته شما خدماتش را ارائه دهد. اینکه شرکت خدمت دهنده به جزئیات کار شما به زبان ساده و قابل فهم اشاره کند، نشانه صداقت و حرفه ای بودن شرکت است.

اگر در کنار سایت فروشگاهی خود به اپلیکیشن فروشگاهی نیز نیاز دارید ما می توانیم با قیمتی مناسب همه را در یک پکیج ارائه دهیم.

اگر قیمت پایین تر از قیمت بازار را دیدید شک کنید

وقتی بازه قیمت در تمام شرکت ها در حول یک محور می چرخد، مطمئن باشید شرکتی که به شما قیمتی پایینتر از عرف بازار ارائه می دهد؛ مشکلی دارد. درست است که نمی توان با اطمینان کامل به این موضوع اشاره کرد ولی در بسیاری از موارد این موضوع صدق می کند.

در نهایت به نظر ما از همه شرکتها بخواهید ریز خدماتشان را ارائه دهند و ببینید آیا با توجه به فعالیتی که انجام می دهند، قیمت معقولی در نظر دارند؟ و اگر دو شرکت دو خدمت مساوی را با دو قیمت متفاوت ارائه می دهند از هر دو آنها بخواهید برای شما توضیح دهند این حق شماست که درست و با آگاهی انتخاب کنید.

حتما لیست خدمات و زمان تحویل را از شرکت بخواهید

برای آنکه با خیال آسوده بتوانید سایت خود را داشته باشید از شرکت های خدمات دهنده بخواهید که لیست خدماتشان را به شما ارائه دهند و همچنین درباره قرارداد، نحوه پرداخت و زمان تحویل به توافق برسید.

نمونه کارهای قبلی را ببینید

از شرکت بخواهید نمونه های قبلی خود را به شما نشان دهد. در این بین بیشتر تمرکزتان روی بررسی مسائل فنی سایت باشد و ببینید آیا شرکت توانسته از لحاظ فنی سایت خوبی را به مشتری تحویل دهد یا نه؟ در اولویت بعدی نیز ظاهر سایت را بررسی کنید.

یک سایت فروشگاهی چه ویژگیهایی باید داشته باشد

در بخش قبلی درباره خدمات و اینکه چه چیزهایی لازم است به نتیجه برسید گفته شد. شاید شما بگویید ما هنوز در این زمینه اطلاعاتی نداریم و چطور بدانیم که کدام خدمات برای ما لازم است؟ در این بخش برای شما لیستی از نیازهای اصلی که در سایت فروشگاهی لازم است را ارائه می دهیم.

  • خرید هاست با فضای مناسب حداقل 1 گیگ
  • دریافت ssl برای سایت
  • دریافت درگاه پرداخت
  • اجرای کد تخفیف
  • اجرای فیلترینگ
  • تعریف روش حمل و نقل
  • اجازه نظردهی مخاطب
  • عضویت
  • ارسال ایمیل
  • اجرای بخش علاقه مندی ها
  • توضیحات در بخش محصول
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • سرعت لود سایت

این موارد اصلی است که در سایت شما باید پیاده سازی شود.

 

پشتیبانی سایت جزو خدمات پایه و اصلی سایت نیست ولی اصولا افراد در کنار دغدغه‌ی داشتن یک سایت خوب، دغدغه محصول گذاری و پشتیبانی بعد از آن را دارند

دیجیتال مارکتینگ سها در کنار اینکه سایت را با تمامی موارد بالا و همچنین ویژگیهای دیگر مانند فیلم آموزشی، محصول گذاری اولیه، دریافت اینماد، دریافت کد ساماندهی و .... به شما ارائه می دهد. همچنین پشتیبانی سایت را جزو خدمات اصلی خود قرار داده است و تمام سعی خود را کرده تا سایتی کامل و بدون نقص را تا امروز به مشتریان خود ارائه دهد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید میتوانید با کارشناس ما به شماره 09907768863 تماس بگیرید.

همچنین نظر مشتریان ما را میتوانید در سایتمان ببینید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی و ویترینی

هزینه طراحی سایت به المانهای زیادی باز می گردد که از فاکتورهای مهم آن می توان به نوع زبان برنامه نویسی، تعداد صفحات طراحی شده سایت، تکنولوژی که در سایت به کار می رود، نوع هاست و دامنه، میزان سفارشی سازی کردن سایت و .... اشاره کرد. این موضوع که شرکت با توجه به نوع کار خود و استانداردهای خود قیمتهای متفاوت ارائه می دهند، امری بدیهی است و صرفا قیمت و کیفیت با هم همخوانی ندارد، اما قیمتهای بسیار پایین در طراحی سایت نشانه حرفه ای نبودن سایت است.

حتما قبل از آنکه بخواهید ثبت سفارش دهید از مجری و شرکت مورد نظر بخواهید تا تمامی امکانات و مواردی که در سایت برای شما پیاده سازی می کنند را ذکر کنند و شما برای انتخاب شرکت، امکاناتی که در سایت خود دریافت می کنید را مقایسه کنید.

قیمت طراحی سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ سها در یک بازه معقول و متوسط قرار دارد. مطمئنا در تعرفه‌ها و قیمتهای ما  از قیمت های بسیار بالا که توسط برخی شرکت ها اعلام می گردد، خبری نیست ولی در مقابل، به دلیل تعهد ما به استفاده از افراد حرفه ای و خلاق و جدیدترین تکنولوژی‎‌ها، امکان طراحی وب سایت با قیمت های بسیار ارزان هم وجود ندارد.

 

تیم سها تمام سعی خود را می کند تا سایتی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.